hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > کهگیلویه و بویراحمد| 40 هزار طرح زودبازده در کشور اجرا می‌شود

کهگیلویه و بویراحمد| 40 هزار طرح زودبازده در کشور اجرا می‌شود

معاون عمرانی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور که به‌منظور دیدار با شهرداران و دهیاران استان کهگیلویه و بویراحمد و بررسی مسائل و مشکلات حوزه کاری آن‌ها به این استان سفر کرد گفت: ۴۰ هزار طرح زودبازده در کشور اجرا می‌شود.

مهدی جمالی نژاد که در این سفر علاوه بر نشست با مسئولان شهری و روستایی استان از برخی پروژه‌های شهرداری گچساران دیدن کرد، گفت: هم‌زمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۴۰ هزار طرح زودبازده و کم‌هزینه اقتصادی و عمرانی در مناطق مختلف کشور کلنگ زنی خواهد شد که کهگیلویه و بویراحمد هم از این طرح‌ها سهمی دارد.

او اظهار داشت: این طرح‌ها با مشارکت بسیج سازندگی کشور در مناطق شهری و روستایی سراسر ایران با هدف شتاب بخشی به توسعه این مناطق اجرا خواهد شد.

جمالی نژاد بیان کرد: این تعداد طرح عمرانی و اقتصادی غیر از پروژه‌هایی است که از سوی استانداری‌های مختلف کشور در دست اقدام است.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور تفاهم‌نامه اجرای این طرح‌ها منعقدشده و هم‌اکنون در حال انجام فعالیت‌های مقدماتی عملیات اجرایی این طرح‌ها هستیم.

او ابراز داشت: امسال اعتباری از محل تبصره ۲ ماده ۳۹ برای کمک به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها اختصاص نیافته ولی از محل اعتبارات سال گذشته تعدادی ماشین‌آلات به آتش‌نشانی‌ها اختصاص داده‌شده است.او همچنین از اختصاص سه هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تأمین قیر خبر داد.معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور گفت: میزان قیر اختصاص‌یافته به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها ۱۳ درصد است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد